سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 78725

  بازدید امروز : 3

  بازدید دیروز : 4

صهیونیسم وادیان

 
پسرکم! ... برادرت را به اعتماد دوستی میان خودتان، ضایع مکن ؛ زیرا آن که حقّش را ضایع کرده ای، برادرت نیست . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به فرزندش محمّد حنفیه ـ]
 
نویسنده: سالار ::: چهارشنبه 85/12/2::: ساعت 1:7 عصر

رسانه‌های دانمارک از اهانت جدید به اسلام و مسلمین در این کشور، از سوی یک حزب تندرو،‌ پرده برداشتند.

به گزارش فارس به نقل از شماره روز شنبه روزنامه اماراتی «الخلیج»، رسانه‌های دانمارک در شماره‌های دیروز خود نوشتند، سازمان جوانان حزب راستگرا و تندرو خلق دانمارک تابستانی که گذشت، مسابقه‌ای را برای تمسخر پیامبر اسلام برپا کرده بود.

روزنامه رایگان «نیهید ساوسن» نوشت: 5 آگوست امسال نواری ویدئویی مشاهده کرده که جوانان این حزب تندرو در جشنی تابستاتی تصویربرداری کرده و در آن به پیامبر اسلام توهین کرده بودند.

این نوار ویدئویی که شبکه تی‌وی 2 دیروز بخش‌هایی از آن را پخش کرد، جوانی را از این حزب نشان می‌دهد که عمامه‌ای بر سر و کمربندی بر کمر دارد و زیر این کمربند را پر از مواد منفجره کرده و در برابر جوانانی مست و خوشحال ایستاده است و همگی باهم بر سر اهانت به پیامبر مسابقه می‌دهند.

این تصاویر را یکی از اعضای سازمان جوانان حزب خلق دانمارک، مارتین روزنگارد کنودسن به تصویر کشیده است. او از یک مجموعه از هنرمندان است که خود را مدافع دانمارک می‌نامد.

«کینیت کریستنسن» رئیس سازمان جوانان این حزب از رفتار ناشایست اعضای آن انتقاد کرد و گفت: «این گونه شوخی‌ها را دوست ندارم و اگر من آنجا بودم اجازه نمی‌دادم چنین اتفاقی بیفتد. این گونه رفتارها نباید تکرار شود.»

چندی پیش نیز روزنامه «یولندپوستن» دانمارک 12 تصویر موهن به پیامبر اکرم(ص) چاپ کرده بود که اعتراضات شدید جهانی را علیه کپنهاگ برانگیخت.


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ