سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 78722

  بازدید امروز : 0

  بازدید دیروز : 4

صهیونیسم وادیان

 
انسان خود رأی به خطا و غلط درافتد . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: سالار ::: چهارشنبه 85/12/2::: ساعت 1:7 عصر

پروتستانتیسم(نهضت اصلاح دینی قرن ?? اروپا)با هدایت مردانی چون مارتین لوترو کالوین موجب ویرانی نظام اروپایی تحت اقتدار کلیسا ی کاتولیک شده و با تقدیس نظام فکری سکولار پیشاهنگ حرکتی شدند که حیات دنیوی را به اساسی ترین هدف انسان بدل ساخت.

چنانچه در پی آن دین از مسئولیت «ایجاد و تاسیس نظام »مخصوص خود منفک و تابعی از نظام سکولار شد.

چندی بعد پروتستانتیسمدر هیات انقلاب «پیوریتانیها» در اولین سالهای کشف قاره آمریکا از انگلستان جدا ودر آن سرزمین جدید مبدل به ادب و فرهنگ مهاجرانی شد که انگلستان را در هوای سرزمین موعود و دسترسی به ثروت و آمال دور و دراز خود ترک کرده بودند.

تاثیر پذیری بنیان گزاران(پیوریتانیسم)در خود وبا خود نطفه جریانی را داشت که طی چهار صد سال همپا با  نضج سیاسی و اجتماعی آمریکا پرورش یافت تا آنکه در هیات جریانی سیاسی و مذهبی با عنئان «مسیحیت صهیونیستی»نمودار شد.

مسیحیت صهیونیستی متاثر از عهد قدیم و اخبار آخرالزمانی سایر منابع مرتبط با عهدین زمینه سازی  ظهور دوم مسیح (ع) و حمایت از صهیونیستها را در وظیفه خویش وارد ساخت تا از همه توانائیها و از جمله قدرت نظامی و اقتصادی آمریکای قرن ?? جهت سرکوبی مخالفان سلطه بر سرزمینهای اسلامی و تسلط بر بیت المقدس به عنوان تخت گاه حضرت عیسی استفاده نماید

 

برای دریافت مطالبی از این قبیل می توانید به کتاب

(پروتستانتیزم وپیوریتانیسم  و مسیحیت صهیونیستی) نوشته نصیر صاحب خلق مراجعه کنید


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ